Argera
Argera, Ar-Ge/Tasarım Merkezleri için geliştirilmiş yenilikçi bir yazılım ürünüdür. Proje, personel, işgücü ve bordro gibi kritik süreçleri online olarak yöneterek, Ar-Ge/Tasarım Merkezlerinin faaliyetlerini daha etkin bir şekilde sürdürmelerine olanak tanır. Yönetim sistemleriyle entegre çalışarak, bütünlük sağlar ve tüm iş süreçlerinde zamandan ve finansal kaynaktan tasarruf etmelerine yardımcı olur.
Proje Yönetimi
Argera Proje Yönetimi, Ar-Ge süreçlerini hızlandırarak verimliliği artıran ve her aşamada kaynak yönetimiyle optimize edilen güçlü bir platform sunar. Projelerinizi uçtan uca izleyebilir, zaman çizelgelerini, bütçeleri ve efor hesaplamalarını yöneterek kaynakları etkin bir şekilde dağıtarak başarıyla tamamlayabilirsiniz.
Yapay Zeka Destekli Süreç Yönetimi
Argera, yapay zeka destekli faaliyet raporu ve proje değerlendirme özellikleriyle, süreçleri hızlı ve doğru bir şekilde analiz ederek, veriye dayalı kararlar almanızı sağlar.
PDKS Entegrasyonu
Argera Yönetim Sistemi, tercih ettiğiniz Personel Devam-Kontrol Sistemi (PDKS) ile kolayca entegre olabilir ve tüm verilerinizi tek bir platformda takip edebilirsiniz.
Personel ve Süre Yönetimi
Argera, personel bilgilerini, çalışma sürelerini, izinleri, resmi tatilleri ve dışarıda geçirilen süreleri merkezi bir sistem üzerinden kolayca yönetmenizi sağlar. Bu sayede, çalışan verilerini düzenli bir şekilde takip edebilir, iş gücü kaynaklarını etkin bir şekilde planlayabilir ve zaman yönetimini optimize edebilirsiniz.
TZE ve Teşvik Hesaplamaları
TZE hesaplama ve teşvik tutar hesaplama süreçlerinizi, hem kanuni çerçeveye uygun olarak hem de sizin belirlediğiniz parametrelere göre kolayca gerçekleştirmenizi sağlar. Tek tuşla, sistemdeki parametrelere dayanarak TZE ve teşvik tutarlarını hızlı ve doğru bir şekilde hesaplayabilirsiniz.
Bakanlık Portal Aktarımı
Argera, Bakanlık portal aktarım sürecinizi sorunsuz ve hızlı bir şekilde yönetmenize olanak tanır. Yıllık faaliyet raporlarınızı ve her ayki DGS aktarımınızı sorunsuz bir şekilde gerçekleştirerek, zamanınızı ve kaynaklarınızı en verimli şekilde kullanmanızı sağlar.
Merkez Yönetimi
Argera’da Merkez Yönetimi, Bakanlığın isterleri doğrultusunda verilerinizi kurumsal hafıza oluşturarak güvenli bir şekilde saklamanızı sağlar. Merkez Genel Yönetimi ile stratejik kararlarınızı desteklerken, Merkezin Mali Yönetimi sayesinde finansal süreçlerinizi etkin bir biçimde yönetebilirsiniz.
Yardım ve Destek Dökümanları
7/24 anlık çözüm sunan destek hizmeti, birebir destek ile teknik ekibe doğrudan ulaşma imkânı tanır. Kullanıcı dostu yardım dokümanları ve kılavuzlar, sistemin etkili bir şekilde kullanılmasını destekler ve olası sorunların hızlıca giderilmesine yardımcı olur.
Argera ile İşlerinizi Dönüştürün
Teknoloji merkezinizin tüm süreçlerini tek bir platformda yönetmek, verimliliği artırmak ve girişimcilere daha iyi hizmet sunmak için Teknoera'yı keşfedin. Hemen demo talep edin veya detaylı bilgi için bizimle iletişime geçin.
