Sistem içerisinde farklı tip kullanıcılar mevcuttur.
İlki yönetici şirket yetkili kullanıcılarıdır. Bu yetkiye sahip kullanıcılar sistem içerisindeki tüm sayfalara erişim yetkisine sahiptir. Tüm başvuruların yönetimi, bölgeye firma kabulü gibi birçok işlemin yönetimi, yönetici şirket yetkilisi kullanıcılarına tanımlanmıştır. Yönetici şirket kullanıcıları bölgeye kabul edilen firmaların sisteme girmiş oldukları tüm verilere erişme yetkileri bulunmaktadır.
İkinci kullanıcı grubu, firma yetkilileridir. Bu yetki, firma bölgeye kabul edildiğinde firma yetkilisi olarak başvuru yapan kişiye tanımlanır. Daha sonrasında eğer istenirse söz konusu firmaya başka yetkililer de tanımlanabilir. Firma yetkilileri kendi firmalarıyla ilgili verileri kolaylıkla sisteme kaydedebilir. TEKNOERA Bakanlık ile entegre bir şekilde çalıştığından ötürü sisteme girilen veriler düzenli bir şekilde bakanlığa aktarılır, bu sayede verilerin tekrardan bakanlığa girilmesine gerek kalmamaktadır. Bu yönüyle de kullanıcının zaman tasarrufu sağlanmaktadır.
Bir başka kullanıcı grubu, izleyici kullanıcılarıdır. Bu kullanıcıların yetkileri sınırlıdır. Bu kullanıcılar yalnızca yönetici şirketin belirlediği başvuruları değerlendirmekle yükümlüdür. Sistem içerisinde izleyici değerlendirme süreçleri online bir şekilde gerçekleştirilebilmektedir. Bunu yanı sıra değerlendirmeler online yürütülmek istenmezse manuel olarak da izleyici değerlendirmeleri alınabilmektedir.
Son kullanıcı grubu ise teknik destek grubudur. Sistem içerisinde teknik bir yardım almak istendiğinde teknik destek ekibine online olarak, tüm kullanıcı grupları tarafından destek talepleri açılabilmektedir. Bununla birlikte destek talepleri, yalnızca teknik destek ekibine değil aynı zamanda yönetici şirket yetkililerine de açılabilmektedir. Kısacası sistem içerisinde bir haberleşme ağı da kurulabilmektedir.
TEKNOERA, firmalar ve yönetici şirket arasındaki iletişimi en aza indirerek en verimli sonuçları almayı hedefler. Sistem dışındaki iletişimi azaltıp zaman tasarrufu için sistem içerisinde birçok bilgilendirme mailleri mevcuttur. Örneğin, başvurular yapıldığında, sonuç alındığında ya da muafiyet raporları/ dönemlik raporlar gönderildiğinde ve sonuçlandığında vs. gibi birçok senaryoda sistem içerisinde ilgili kullanıcıları bilgilendirmek adına sistem içi bildirim ve mail gönderimi mevcuttur. Bu bildirimlerin yanı sıra kullanıcı gruplarına bazı dönemlerde görevlerini hatırlatacak mail ve bildirimler de sistem içerisinde yer almaktadır.
Teknoloji Geliştirme Bölgelerinin tüm süreçlerini dijital ortamda tek bir noktadan yönetin!